Как сделать заказ

Шановні покупці!

Ви хочете дізнатися, як оформити та отримати замовлення ?
Ви можете замовити будь-який товар з каталога, розташованого на нашому сайті.

Шаг№ 1. Вибрати товар.
Кожному товару привласнений персональний код. Біля кожного товару надруковані реальні розміри виробу та його вартість у гривнях. Вироби не підлягають змінам розмірів, кольорів, зображень, картинок. Зміни можуть бути внесені тільки в текстову частину(заголовки, тексти).

Шаг№ 2. Оформити замовлення
Оформити замовлення Ви можете одним з наступних способів:

  • Зв’яжіться з менеджером компанії у Вашому місті.
  • Зателефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-503-418 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні)
  • Відправте sms на номер 0-63-363-26-99 зі словами "оформити замовлення", наш менеджер Вам передзвонить.
  • Відправте заявку на електронну пошту avf@indiz.com.ua. Ви можете скачати бланк заявки та приклад оформлення заявки.
  • Зробіть замовлення через інтернет-магазин.

Незалежно від того, яким варіантом Ви скористалися, як тільки до нас надійде інформація про Ваше бажання здійснити замовлення, менеджер компанії прийме Ваше замовлення, прорахує вартість, відповість на всі супутні питання.

Шаг №3. Оплатити замовлення
Оплата товару можлива двома способами:

  • Готівковий розрахунок - нашому менеджеру при оформленні замовлення або післяплатою при отриманні товару у поштовому відділенні Вашого населеному пункті. (Термін виготовлення замовлення 3 тижні)
  • Безготівковий розрахунок, шляхом перерахування грошей на наш розрахунковий рахунок (рахунок-фактура виписується і відправляється Вам при оформленні замовлення). В даному випадку передоплата 100 % від повної вартості замовлення.

Реквізити для оплати за безготівковим розрахунком:

  • ФО-П Гончарова Т.И.
  • АКИБ УкрСиббанк м. Харків
  • Код ОКПО 2110720228
  • МФО – 351005
  • р/с – 26005193411500
  • № свідоцтва Держ. Реєстр. 24800000000097520

Шаг №4. Отримати замовленні вироби
Пересилання товару також можлива двома способами:

  • Поштовою посилкою (у всі населені пункти України)
  • Кур’єрською доставкою (у всі міста, районні та обласні центри)

Правила поведінки клієнтів при отриманні товарів компанії «Интердизайн» на складі Нової пошти або відділенні Укрпошти.

Клієнт ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:

  • при отриманні замовлення ВІДКРИТИ посилку в присутності співробітника компанії перевізника в момент видачі вантажу або безпосередньо після видачі вантажу в місці отримання і ПЕРЕВІРИТИ товар на цілісність.

Якщо товар пошкоджено:

У відділенні Укрпошти, начальником відділення складається акт про пошкодження з описом існуючих пошкоджень (форма 51) у трьох примірниках за підписом клієнта та начальника відділення Укрпошти. Один примірник акта залишається у клієнта.

Пошкоджена посилка повертається з актом відправнику.

На складі Нової пошти порядок аналогічний: Співробітник компанії складає акт про пошкодження вантажу, з описаним ушкоджень, клієнт відмовляється від вантажу, вантаж надсилається відправнику.

При наявності актів про пошкодження товарів під час перевезення, компанія повторно надсилає своїм клієнтам товари. Переробка браку при транспортуванні виконуватися за рахунок компанії.

Питання про відшкодування коштів вирішується між відправником і компанією перевізником.

У випадку, якщо клієнт не розкрив посилку при отриманні, претензії про заміну товару не приймаються ні компанією, ні компанією перевізником. В такому випадку, компанія переробить замовлення за рахунок клієнта.

Усі товари компанії, які випускаються виробниками ФОП Сосницька Ст. Ст., ФОП Борисенко С. А., ФОП Гончаров Ст. Ст., ФОП Гончарова Т. В. виробляються за технологією, затвердженою ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТом УКРАЇНИ, і пройшли санітарно-гігієнічну експертизу.
Остерігайтеся підробок! Не допускайте неякісну продукцію в дитячі установи! Вимагайте санітарно-гігієнічні висновки на товар.

загрузка карты...